نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته

شرکت داده پردازان عصر شبکه اجرا کننده ی کلیه خدمات شبکه مفتخر است با تکیه بر تجربیات و دانش کارشناسان خود در حوزه های شبکه از جمله انجام کلیه امور مربوط به اکتیو شبکه – پسیو شبکه – راه اندازی انواع فایروال – نصب آنتی ویروس های تحت شبکه – طرحی سایت – پشتیبانی شبکه های کامپیوتری – راه اندازی سانترال و نصب دوربین های مداربسته در خدمت کلیه ادارات و شرکت ها و سایر عزیزانی که نیازمند این خدمات هستند باشد

خدمات دوربین مداربسته

تهیه، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته آنالوگ

تهیه ، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته AHD

یکی از بخش‌های مهم شرکت داده پردازان عصر شبکه در کنارخدمات پشتیبانی شبکه، و سایر موارد ، ارائه خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته و یا سیستم‌های نظارتی است. در این واحد کلیه خدمات پشتیبانی و نگهداری انواع دوربین مداربسته به بهترین شکل ممکن به مشتریان عرضه می‌شود. ما همیشه در  تلاش بوده ایم تا مراتب جلب رضایت مشتری به بهترین شکل ممکن انجام شود

بهترین برندهای دوربین مدار بسته

محدوده نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته

پشتیبانی و نگهداری دوربین مداربسته

کارشناسان باتجربه شرکت داده پردازان عصر شبکه در جهت تامین رضایت مشتریان این آمادگی  را دارند تا به بهترین صورت ممکنخه جوابگو سوالات و رفع مشکلات کلیه مشتریان باشند .  کارشناسان ما در تمام بخش‌ها همواره در تلاشند تا مشتریان را با دادن خدمات کامل و جامع راضی نگه دارند. توجه ما به امنیت، کیفیت و همچنین قیمت مناسب در بخش راه اندازی و پشتیبانی دوربین مدار بسته است، ما منتظر تماستان هستیم.

معرفی انواع دوربین مداربسته بر اساس نوع عملکرد

از این نوع دوربین مداربسته برای محیط‌هایی استفاده می‌شود که قرار است فاصله طولانی تحت پوشش باشد. شکل ظاهری دوربین مدار بسته بولت به صورت استوانه‌‌ای و مخروطی است. عموما از این نوع دوربین‌ها بیشتر در محیط‌هایی استفاده می‌شود که امنیت بسیار حیاتی و مهم است، مانند بانک‌ها و مراکز مهم دولتی.

این نوع از دوربین‌ها توانایی استفاده در روز و شب را دارا هستند. کیفیت تصویر ضبط شده در این نوع از دوربین‌ها در شب و در محیط‌های تاریک به میزان زیادی بالا است. به دلیل آن که در طراحی این نوع از دوربین‌ها از نور مادون قرمز استفاده نشده است، کاهش و یا افت کیفیت تصویر در شب را شاهد نخواهیم بود.

این نوع از دوربین‌های مدار بسته قابلیت چرخش 360 درجه‌ای را دارا هستند. از دوربین‌های مداربسته اسپید دام در محیط‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به زاویه دید بیشتری است. شکل ظاهری این نوع از دوربین‌ها به صورت گنبد یا نیم دایره است. پوشش محافظ این نوع از دوربین‌ها باعث شده است که زاویه دید دوربین مشخص نباشد.

این نوع از دوربین‌ها دقیقا مانند دوربین مدار بسته اسپید دام است با این تفاوت که قابلیت چرخش 360 درجه‌ای را دارا نیستند.

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته اگر به درستی انجام نشود می‌تواند باعث خرابی دوربین و همچنین به بارآمدن مشکلات مختلفی شود. کارشناسان شرکت داده پردازان عصر شبکه با سال‌ها تجربه در زمینه نصب و پشتیبانی دوربین‌های مداربسته، آماده ارائه خدمات نصب و پشتیبانی دوربین مدار بسته به تمامی شرکت‌ها است.

انتخاب نوع کابل دوربین، میزان ظرفیت برق مورد نیاز، محل نصب دوربین، زاویه دید دوربین، شیوه کابل کشی و… از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید در هنگام نصب دوربین مدار بسته به آن توجه کرد.